تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

 

جزایر پرنس استانبول

مجموعه جزایر پرنس جزایر نه گانه می باشد که که معروفترین آنها جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ، بورگاز آدا و کینالی آدا می باشد و همچنین دریای مرمره جزایر بسیاری دارد و به دلیل نزدیکی جزایر پرنس به شهر  استانبول و جاهای دیدنی این شهر بین گردشگرانتور ترکیه زمستان 94 زبانزد است . و دلیل نام گذاری پرنس بر این جزایر این بوده است که در دوران امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان اتومان پرنس ها و شاهزاده هایی که به دلیل دستیابی به قدرت اختلاف پیدا می کردند به دستور امپراطور به این جزایر تبعید می شده اند و امروزه این جزایر مکانی  مخصوص افراد مشهور و مسافران تور ترکیه تعطیلات بهمن 94 می باشد . این جزایر با استقبال بسیاری از توریستها و گردشگران رو به رو شد ، مردم برای لذت بردن از مکانهای دیدنی آن که تاریخی می باشد و جنگلهای معروف آن و تفریحاتی مثل تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند . در جزیره بیوک آدا ا از اتومبیل استفاده نمی شود و مردم آن و گردشگرها ی تور ترکیه بهمن 94 پیاده یا  با دوچرخه و کالسکه  و اسب رفت آمد می کنند و ویلاهای بسیار زیبایی دارد . پیشنهاد ما به مسافران تورهای ترکیه استانبول این است که دوچرخه ای گرفته و یا با کالسکه از مکانهای دیدنی و تاریخی ، کلیساها و مساجد این جزایر دیدن کنند و همچنین در جزیر تعدادی رستوران و کافه ی زیبا به چشم می خورد و ایستگاه های بستنی معروف که توریستهاتور ترکیه دی 94 اکثرا می شناسند .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: جزایر پرنس استانبول , جزیره پرنس استانبول , جزایر پرنسس استانبول , جزاير پرنسس استانبول , جزایر پرنس در استانبول , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از آرامش می باشد.این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول برای مسافران تور استانبول 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

جاذبه های گردشگری استانبول

 

مسجد کبیر مجیدیه که در بین مردم به مسجد اورتاکوی معروف است در محله اورتاکوی ناحیه بشیکتاش در تنگه استانبول با طرز معماری نئوباروک ساخته شده است . این مسجد در سال ۱۸۵۳ بفرمان سلطان عبدالمجید از سوی معمار نیگوئوس بالیان در یکی از مکانهای بی نظیر تنگه استانبول احداث شده است .در تور استانبول پاییز 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. در ساخت این مسجد که نمایی بسیار زیبا و ظریف دارد ، طرز معماری نئو باروک بکار رفته و تمامی مساجد ساخته شده به دستور سلاطین عثمانی متشکل از دو بخش حرم و پادشاهی می‌باشد . پنجره های وسیع و بلند این مسجد  بشکلی که بتواند نور متغیر تنگه را به داخل آن منعکس نماید ، طرح ریزی شده است . این مسجد دارای دو مناره پله دار با یک جایگاه موذن بوده و دیوارهای آن با سنگ سفید ساخته شده است . دیوارهای آن نیز با موزائیک های صورتی رنگ تزئین یافته اند . محراب و منبر مسجد تلفیقی از موزائیک و مرمر می‌باشد که با ظریف کاری ویژه‌ای ساخته شده است .مسجد اورتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری تور استانبول در فاصله نزدیکی به پل معلق بسفر در محله اورتاکوی که از مناطق معروف استانبول است ، قرار گرفته و مثل یک عتیقه در کنار یک اثر مدرن منظره بسیار زیبایی برای گردشگران تور استانبول 94  ایجاد می کند.

 

 

 

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در اصل اولین بار در قرن 19 توسط مهاجران لهستانی کشف شد. گردشگران تور لحظه آخری استانبول  معمولاً برای سوارکاری قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی به این منطقه می آیند. این منطقه در فاصله 25 کیلومتری استانبول و در بخش آسیائی قرار گرفته است.یکی از دلایل شباهت این منطقه با شمال ایران این است که منطقه پولونزکوی در منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما ندارد ولی منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج کیلومتری استانبول قرار گرفته است  که می توان در کمتر از سی دقیقه در تور استانبول به این محل آمد و روز خوبی را در آن جا در زیر سایه درختان و حتی در کنار آفتاب دل انگیز در تور لحظه آخری استانبول سپری نمود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتلهای چهار ستاره معروف استانبول

 

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان تور استانبول پاییز 94 بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران تور استانبول قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول برای گردشگران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

 

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد.اقامت در این هتل را در تور استانبول تعطیلات آذر 94 از دست ندهید.

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول آذر 94  وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

جاذبه های گردشگری در استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول 

 

دیوارهای قسطنطنیه مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران توراستانبول می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن لذت ببرند.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

 

آبراهه والنس استانبول

 

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

آبراهه والنس استانبول

 مطالب مرتبط:

آبراهه والنس استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل آسکوک استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل امین سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل امین سلطان استانبول

هتل آسکوک استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نویسنده : samiM

جاذبه های توریستی استانبول

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

یکی از مساجد باشکوه ترکیه ، مسجد سلیمانیه استانبول است که در حال حاضر به یکی از مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش نیز می شود . مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد . در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است . چهار مناره به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمان با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانی بودن وی است .در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد به شکل مربع با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر که نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوست داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.ساخت این مسجد باشکوه در سال ۱۵۵۰ آغاز شد و ساخت بنای خود مسجد در سال ۱۵۵۷ به اتمام رسید.ساخت بقیه ساختمانها نیز چند سال بعد به اتمام رسید .تمام مسجد با سجاده هایی قرمز رنگی که به سمت جنوب (مکه) قرار دارند ، پوشیده شده است .مقبره سلطان سلیمان با کاشی های بسیار زیبا تزئین شده است.مقبره معمار بزرگ “سینان”نیز در همین مسجد قرار گرفته است .مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

تپه های چاملیجا در استانبول 

 

استانبول بر روی 7 تپه بنا شده که بلندترین آن تپه چاملیجا میباشد، تپه های چاملیجا دارای ارتفاع 268 متر از دریا در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و یکی یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول میباشد که از بالای این تپه میتوان تنگه بسفر،قسمت اروپایی و همچنین بندرگاه را دید و گردشگران تور استانبول پاییز 94 برای رفتن به چاملیجا و بازدید از این منطقه دیدنی می توانند از اتوبوس هایی که از تکسیم به قسمت آسیایی میروند استفاده کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در تپه 248 متری چاملیجا که به بام شهر استانبول معروف میباشد آنتن های متعددی نصب شده است که این آنتن ها سبب آلودگی تصویری در شهر میشدند.مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 تپه های چاملیجا در استانبول

 مطالب مرتبط:

تپه های چاملیجا در استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نویسنده : samiM

هتل های استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول پاییز 94 مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول مهر 94 لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
برچسب‌ها: , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید